Hope for Lebanon?
After the covid years which led the Saudi kingdom to limit the number of pilgrims, one million pilgrims are allowed to come this summer for the Hajj, the annual summer pilgrimage to Mecca. Mohamed Ben Salmane's Saudi Arabia is reviving a fundamental element of its power at a strategic moment: The West is criticising the Saudis for not helping Europeans wean themselves of Russian oil.