Mapping the World EssentialsVladimir Putin: War Leader
Some in Moscow are pointing out that Vladimir Putin’s popularity is holding up as he positions himself as a strongman and war leader defending Russia’s greatness against the West. A persona he has been cultivating since the 1990s.