Hope for Lebanon?
For Moscow, despite Kyiv's concessions on its "neutrality", the negotiations in Istanbul on Tuesday 29 March did not give rise to anything "very promising". Recently, researcher Sophie Marineau said: "Replace Luhansk and Donetsk with Ossetia and Abkhazia, Kyiv with Tbilisi, and you get the Ukrainian version of what happened in Georgia in 2008."