Geopolitics of Inflation
While Poland is pulling out all the stops to help its Ukrainian neighbours, Hungary has taken a different tack. Viktor Orban has made it clear that there is no question of giving up Russian gas and sending military aid to the Ukrainians. Faced with the war, Poland and Hungary have diverging viewpoints, when not so long ago, they stood united.