Mapping the WorldUnderwater Cables: A New Frontline?
"Our submarine cables may be the target of nations tempted to damage them," declared the Minister of the Armed Forces Florence Parly a few days before the outbreak of war in Ukraine. A Russian ship was even been spotted several times off Ireland. Does Russia have the means to deprive Westerners of the Internet?