Heatwaves in Spring
23 March 2022: Joe Biden arrived in Brussels for a diplomatic marathon: G7 meeting, NATO summit, European Council, then a trip to Warsaw. To what extent is the United States of 2022 back on the international stage after Trump’s ‘America First’ withdrawal?