Beijing-Washington: Tension over Taiwan
On 13 March, the Yavoriv military base was hit by Russian missiles, killing 35 people and injuring 134. Although located in eastern Ukraine, not a NATO member, the base has been used for joint operations with the North Atlantic Alliance. Let’s take a moment to get an overview of NATO’s presence in eastern Europe.