Heatwaves in Spring
Vladimir Putin is accelerating his country's disconnection from global information flows: The Russian government is now blocking Facebook, Twitter and YouTube as well as threatening 15 years in prison for those who spread "false information". This brings Russia closer in line with countries like China and North Korea.