Hope for PeaceConcert from the Frauenkirche - Dresden
United in their support for Ukraine, violinist Daniel Hope and Ukrainian pianist Alexey Botvinov perform a concert for peace from Dresden's frauenkirche. Composers featured include the Ukrainian Valentin Silvestrov and Russians Alfred Schnittke and Sergei Rachmaninov.