ARTE ReportageGuinea: The Returnees
Many of the African migrants that arrive illegally in France come from Guinea. The city of Mamou has seen a lot of young people leave to try their luck abroad. Barely half reach their destination with the rest returning to their home country. ARTE meets these returnees to find out how their lives are going after their long journey.