Mapping the WorldPutin and Ukraine: What Next?
Understanding geopolitics has never been more urgent. Mapping the World analyses Putin's unprecedented attack on Ukraine with a short history of relations between Russia and Ukraine. Political scientist Anna Colin Lebedev and the head of the French Institute for International Relations (IFRI), Thomas Gomart provide context.