City Country CultureLondon and The Forty Thieves
Today, the district of Elephant and Castle in south-east London attracts artists and young entrepreneurs with its brightly painted buildings. But in the early 20th century, it had a bad reputation and was home to a notorious gang of thieves made up entirely of women: the Forty Elephants.