Jean Rondeau : Behind BachFreiburg Baroque Orchestra
A harpsichord rock star, philosopher musician, enfant terrible... At just 30 years of age, Jean Rondeau has already built a reputation as a performer. A true virtuoso, he has breathed new life into the harpsichord. He performs pieces from the Baroque repertoire with the Freiburg Baroque Orchestra.