Freedom for Ukraine Concert
Citizens of Riga come together for a concert to support the people of Ukraine. The Freedom for Ukraine concert features stars of the Latvian music scene as well as traditional communal singing with many Latvian and Ukrainian songs sung with the audience, including an emotional rendition of the Ukrainian national anthem.