#Ukraine #notspeechless
Raúl Krauthausen is a committed activist for inclusion and accessibility. He is an author, animator and founder of the association "Sozialhelden". In 2021 he published, together with Benjamin Schwarz, the book Wie Kann Ich Etwas Bewegen.