#Ukraine #notspeechless: Jagoda Marinić
Jagoda Marinić is a German writer of Croatian origin. He recently published the book "Sheroes: Neue Held*innen braucht das Land". Marinić hosts a podcast for Hessischer Rundfunk, is a columnist for Stern, and directs the Heidelberg Intercultural Center.