#Ukraine #notspeechless: Sasha Waltz
Sasha Marianna Salzmann is a playwright and resident author at the Maxim Gorki Theater in Berlin. In 2021, Salzmann's second novel, Everything Must be Glorious in People, was published. In this video, Salzmann reads from a poem by the Ukrainian writer Serhij Zhadan from his collection of poems Antenna.