Japan's Tattoo Taboo
Since the 20th century, a yellow train has linked Villefranche-de-Conflent to Latour-de-Carol, offering travelers a unique panorama of the Eastern Pyrenees. Nicknamed canary for its color, this railway turned the lives of the Catalans of the north upside down, torn between the French Republic and the Kingdom of Spain.