US v Russia: Who Benefits from the Ukraine Conflict?
Russia's invasion of Ukraine looks set to be the largest military deployment in Europe since the Cold War. The West and US president Joe Biden strongly condemn the Russian military intervention. Who benefits from the conflict and who could it harm? Two political scientists provide answers.