Always at your Service
For several years, Makan has been working in France as a bicycle delivery man and a kitchen porter in a chic brasserie near the Champs-Elysées. The lonely life of the 35-year-old from Mali revolves almost entirely around work. With his wages, he supports himself as well as his family back home by sending remittances. Just one of many stories of thousands of illegal workers in France and Europe.