Something Different (1963)
Govert Miereveld teaches law at a girls' school where he falls in love with one of his pupils. This forbidden passion plunges him into depression. His attempts to move on by transferring to another school are thwarted when the object of his passion joins him there. Classic Belgian cinema from the 1960s.