Darya's Underground CircusDispatches From Ukraine: Local Journalists Report
Darya's circus was on tour in Kharkiv when the war broke out, leaving the performers and animals stranded in a war zone. After weeks in shelters, the troupe managed to flee to Dnipro, and now the circus performs in the subway. A report by our Ukrainian colleagues Olga Pavlovska and Oleksandre Koulich for TSN 1+1.