Dispatches from Ukraine: Local Journalists ReportRemembering the Victims of Vinnytsia
Several Russian missiles devastated the city centre of Vinnytsia on 14 July - despite being far from the front. 24 people were killed and about 100 injured. All the victims were civilians. Ukrainian journalists from TSN 1+1 Valerii Kuznetsov and Mykola Nazarenko visited this city, still mourning its dead.