Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportUkrainian Bortsch, UNESCO Heritage
It is a warming dish that many Russians love. Borscht, a popular vegetable soup in Ukraine, has been included on the list of intangible cultural assets to be urgently protected by UNESCO. A gastronomic report by Ukrainian journalists Olena Matsutska and Daniel Kosakovskiy for TSN 1+1.