Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportPrisoners of War Return
Held for several weeks by the Russian arm, Ukrainian servicemen from the Azovstal steel plant in Mariupol were released in a prisoner exchange. For many Ukrainians, they have become a symbol of resistance to the Russian occupiers. TSN 1+1 journalists Yakov Noskov and Andrii Khupalka went to meet them.