Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportMother and Daughter Bomb Survivors
Natalia and her daughter were injured in a Russian attack on Ukraine's Kramatorsk railway station in April. Her legs had to be amputated. In a report by TSN 1+1, Ukrainian reporters Natalka Voloshanska and Orest Maikut met the two at the hospital in Lviv, where they had been evacuated. Mother and daughter must both learn to walk again, with prosthetic limbs.