In 2014, Kharkiv orphanages were sent many children from the Donbas. When Russian troops started bombing the city, the children were again transferred to a centre, this time in a remote mountain area. These moves have consequences on their mental health. A report by Ukrainian journalist Alla Pasmanduche for TSN 1+1.