Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportFrom the Classroom to the Trenches
In northern Ukraine, many men have left their jobs to join the Ukrainian military. In the trenches they are organising themselves to defend the border against Russian and Belarusian forces. Reported by Ukrainian journalists Ruslan Yarmoliuk and Vitaly Ovsiannikov for TSN 1+1.