Dispatches From Ukraine
Universities in Ukraine are preparing for the new school year, determined to accommodate as many students as possible, even if it means building shelters. Entrance exams have been simplified for a generation of students marked by Covid-19 and the war. Some plan to continue their studies abroad. Report by Ukrainian journalists Victoria Nikonenko and Valentin Galcop for TSN 1+1.