Dispatches From Ukraine
In Kharkiv, Dmytro, Roman and Vitaly have become brothers in arms. All three joined the Ukrainian Territorial Defence this year at the start of the Russian invasion. All three had already lost their legs in previous combat which would have enabled them to avoid going to war. A report by Ukrainian journalists Nataliya Nagorna, Volodymyr Cherenkov, Irina Krylenko and Sergii Semeniuk for TSN 1+1.