Dispatches From Ukraine
Last year, Ukraine harvested a record 105 million tonnes of grain. Much of this production is destined for export. But since the Russia invasion, Ukrainian ports have been paralysed by a blockade. With a new harvest coming, Ukraine is looking for other ways to export its goods. A report by our Ukrainian colleagues Iryna Kovalenko and Andri Vetushkine for TSN 1+1.