Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportThe LGBT Community at the Front
Since the start of the Russian invasion, Nastya has been fighting with the Ukrainian army. Defending her country was an obvious choice. But as she is in a same-sex couple, her family does not benefit from the same rights as others.