Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportHow Can War Crimes Be Proved?
To get justice at the international criminal court, Ukraine must prove the war crimes committed on its territory by the Russian army. But in order for footage of war crimes to be admissible in court, it must meet very specific criteria. A report by our Ukrainian colleagues, Aleksandra Mitsina, Alan Mitsinivtsa for TSN 1+1.