The Defenders of Kharkiv
The statue of Prince Volodymyr I, along with twenty other public monuments in Kyiv, has been under protection since March. Citizens of the Ukrainian capital deplore the fact that they are hidden away and hope to see them again soon, when the war is hopefully over. Report by our Ukrainian colleagues Inna Lebedenko and Oleg Borshevskyi for TSN 1+1.