Dispatches From Ukraine
When she heard that she could escape with her parents and children to Crimea, Tatiana set off towards the border in southern Ukraine. But halfway there, they found themselves in the middle of a minefield, targeted by Russian troops who were waiting for them. Our Ukrainian colleagues Ruslan Yarmolyuk and Mikhaylo Putiata report for TSN 1+1.