The Defenders of Kharkiv
On the first day of the war, a shell exploded near Marina's flat in eastern Ukraine. Her face was disfigured in the blast. In Kyiv, facial plastic surgery will give her a fresh start. Our Ukrainian colleagues Iryna Markevich, Andrii Romaniuk and Andrii Vetroshkin report for TSN 1+1.