The Defenders of Kharkiv
Since 24 February, almost one million Ukrainians have returned home. More than ever before since the beginning of the Russian war of aggression. Since 9 May, their numbers have been rising rapidly. Our Ukrainian colleagues Maritchka Kouzhik and Andriy Popovitch report for TSN 1+1 as they met some of the returnees in the Lviv region.