Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportKramatorsk: A Family Scarred by War
On 8 April, two Russian missiles hit Kramatorsk railway station, in eastern Ukraine. There were 57 dead 100 injured, mostly civilians trying to flee the fighting in Donbass. Natalia and her 11-year-old daughter were also hurt in the attack. Ukrainian journalists Natalka Voloshanska and Orest Maikut from TSN 1+1 met them in the Lviv hospital where they have been taken.