My Week of War (6 June)
France, Britain, Poland and Germany have all delivered military equipment to Ukraine. The Americans have also sent arms: The first American M777 howitzers have already arrived in the Donbass. Report from our Ukrainian colleagues Alexander Zahorodny, Ivan Holovatch and Vitaly Ovsiannikov for TSN 1+1.