Russian Prisoners of War in Ukraine
Fedir Shandor, a psychology professor at the University of Uzhhorod in western Ukraine, is still teachin his students via video conference, even though he is fighting at the frontline. Report shot on May 10 by Ukrainian journalists Svitlana Denischuk, Oleksandr Motornyi and Oleksandr Piddubnyi for TSN 1+1.