Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportKherson: Life under Russian Occupation
Located about 100 km east of Odessa, in southern Ukraine, the city of Kherson was quickly taken by Russian forces on 2 March. Since then, the inhabitants have been living under Russian occupation. Our Ukrainian colleague Svitlana Pavuk reports on daily life there for TSN 1+1.