Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportWhen Children Play War
Seven-year-old Yehor and his friends live in Shestovytsia, a suburb of Chernihiv in northern Ukraine. For a month, they endured Russian shelling which left their neighbourhood in ruins, and witnessed the Russian occupation of their village. For these children, war is no longer just a game, but a very real experience. A report by Ukrainian journalists Valentyna Dobrota and Andrii Klus for TSN 1+1.