When Children Play War
Lysychansk in eastern Ukraine, is now at the heart of the Russian army's offensive on the Donbass. Many residential areas have been hit, and even ambulance drivers are struggling to carry out their duties: going out on the street has become too dangerous. Despite it all, some inhabitants are trying to maintain a semblance of normal life. A report shot on 26/04 by our Ukrainian colleagues Ruslan Yaremlyuk and Mykhailo Putyata for TSN 1+1.