Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportWasyl Stefko: A Courageous Volunteer
Vasyl Stefko lost both legs in an accident a few years ago. But on 24 February, when the Russian army invaded Ukraine, he did not hesitate to join the war effort. Despite his two prosthetic legs, he is now a driver supplying the front line. A portrait by our Ukrainian colleagues Olena Loskun, Svitlana Denischuk and Oleksandr Motornyi, shot on 21 April for TSN 1+1.