Located between Kiev and Chernihiv in northern Ukraine, Velyka Doroha has also been scarred by the war. Half of its 700 inhabitants fled, and the village was occupied by Russian troops. Since their withdrawal, the mayor of Velyka Doroha has been taking stock of the damage, hoping that it can all be compensated. Report from our Ukrainian colleagues Valentyna Dobrota and Pavlo Borysko, shot on 21 April for TSN 1+1.