When Children Play War
Under siege from the first day of the Russian invasion, the city of Chernihiv has lived under bombardment for a month. Since the withdrawal of Russian troops from northern Ukraine, citizens have been trying to rebuild their lives, with a great deal of solidarity. Ukrainian journalists Dmytro Fortak and Oleksandr Rebenchuk went there for TSN 1+1, along with a colleague who was moved by the return to her hometown.