Lebanon: Inside HezbollahMacron vs. Le PenA Duel in Five Policy Areas
The same two candidates are through to the second round of the French presidential elections: Emmanuel Macron, the pro-European centrist incumbent and Marine Le Pen, the nationalist far-right candidate. How do their programmes compare? A focus on five policy areas.