When Children Play War
Alyona, a Ukrainian teenager, dreams of becoming a filmmaker. When her life in Mariupol was turned upside down by the war, she began filming her video diary. After weeks of shelling and living in shelters, Alyona and her family are now refugees in Luxembourg.