Dispatches From Ukraine
Maksim Levin, a Ukrainian photojournalist died whilst fearlessly doing his job. He had been covering the war in Donbass since 2014 and the Russian army's offensive on Kyiv since 24 February. His body was found in the suburbs of the capital on 1 April. A tribute was paid to him in Kyiv's St Michael's Cathedral. Report by Ukrainian journalists Nataliya Nagorna and Mykola Ryjschenko, for TSN 1+1.