Dispatches From Ukraine: Local Journalists ReportWar Rages in the East
Although Russian troops have withdrawn from the suburbs of Kyiv, the war continues to wreak havoc in eastern Ukraine. In Sievierodonetsk, in the Luhansk region, the inhabitants who were unable to flee are still living in shelters to escape the shelling. This report was shot in the Donbass on April 2, by our Ukrainian colleagues Ruslan Yarmliuk and Mykhaylo Putia for TSN 1+1.